Obchodní podmínky - dárkové poukazy
Níže uvedenými obchodními podmínkami se řídí vztah mezi
Sportinstruktor.cz - zastoupený Ivanem Vrbou - a Vámi jako objednateli poukazu,
případně příjemcem dárkového poukazu, pokud se jedná o odlišné osoby.
I. Všeobecná ustanovení
Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího,
kterým je fyzická osoba:
Ivan Vrba (provozující Sportinstruktor.cz), s místem
podnikání Chotěboř E466, 583 01 Chotěboř, IČ: 07606583 zapsaný u Živnostenského
úřadu v Chotěboři ze dne 1.11.2018
a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a
vymezují práva a povinnosti mezi fyzickou osobou Ivanem Vrbou a objednatelem
služby, popř. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba objednána, nebo která
službu využije. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem
České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené
obchodními podmínkami občanským zákoníkem (z. č. 40/1964 Sb., v platném znění)
a zákonem o ochraně spotřebitele (z. č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li
smluvní stranou kupující, který není spotřebitelem, řídí se vztahy neupravené
obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (z. č. 513/1991 Sb., v platném
znění).
II. Vymezení základních pojmů
„Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o
dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně
spotřebitel (viz níže) a na druhé straně dodavatel.
Poskytovatel služby - prodávající je fyzická
osoba Ivan Vrba, s místem podnikání Chotěboř E466, 583 01 Chotěboř, IČ:
07606583 zapsaný u Živnostenského úřadu v Chotěboři ze dne 1.11.2018.
Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo
prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje
služby.
Objednatel služby nebo též objednatel může být
spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci
své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, je to fyzická či právnická
osoba, která užívá služby za jiným účelem než podnikání s těmito službami.
Objednavatel může být také podnikatel, který užívá služby za účelem svého
podnikání s těmito službami.
Příjemce služby nebo též příjemce - je jím buď přímo
objednatel služby nebo třetí osoba, v jejíž prospěch byla smlouva uzavřena, a
ta s ní projevila souhlas, příp. třetí osoba, které příjemce služby svá práva a
povinnosti ze smlouvy postoupil.
Uzavření smlouvy - objednávka objednatele je návrhem
na uzavření smlouvy a samotná smlouva je uzavřena okamžikem závazného souhlasu
poskytovatele služeb objednateli s tímto jeho návrhem (potvrzením objednávky ze
strany poskytovatele služeb); od tohoto okamžiku mezi poskytovatelem a
objednatelem vznikají vzájemná práva a povinnosti; je-li smlouva uzavřena ve
prospěch třetí osoby, ta se stává oprávněnou až okamžikem, kdy se smlouvou projeví
souhlas; dokud třetí osoba neprojeví souhlas, smlouva vyvolává účinky jen mezi
smluvními stranami, které ji uzavřely - do té doby má právo na plnění ta
smluvní strana, která plnění ve prospěch třetí osoby vyhradila (totéž platí,
pokud třetí osoba souhlas odepřela).
Souhlasem příjemce služeb s těmito Všeobecnými obchodními
podmínkami se rozumí souhlas při žádosti o rezervaci konkrétního termínu
poskytnutí služby. Uplatní-li příjemce poukaz (permanentku), má se za to, že
příjemce služeb s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami projevil souhlas.
Službou jsou veškeré služby poskytované
Poskytovatelem objednateli nebo příjemci služby za podmínek stanovených v
těchto Všeobecných obchodních podmínkách.
Dárkový poukaz či poukaz (permanentka) v peněžní
hodnotě je poukázka na poskytnutí služeb s uvedením peněžní hodnoty opravňující
k využití služby dle výběru příjemce služby za podmínek stanovených v těchto
Všeobecných obchodních podmínkách.
Dárková poukázka či poukázka(permanentka) na konkrétní
službu - je poukázka prokazující oprávnění objednatele nebo příjemce služby
využít službu v něm uvedenou za podmínek stanovených v těchto Všeobecných
obchodních podmínkách.
III. Informace o uzavřené smlouvě a Všeobecných obchodních podmínkách
Odesláním
objednávky (tj. návrhu na uzavření smlouvy) objednatel stvrzuje, že se seznámil
s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva
je uzavírána v českém jazyce, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Tyto
Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na internetových stránkách www.sportinstruktor.cz.
IV. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje objednatele, resp. příjemce těchto služeb
potřebné pro komunikaci s těmito osobami, budou použity výhradně pro účely
plnění uzavřené smlouvy, včetně rezervace služeb (aktivit) nebo jejích změn.
Objednatel, příp. příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s těmito
Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas s užitím jeho osobních údajů v rozsahu
kontaktních údajů (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, adresa) pro
potřeby plnění smlouvy a dále pro účely vnitřních rozborů a analýz. V případě,
kdy je příjemcem služeb osoba odlišná od objednatele, mohou být její osobní
údaje použity pouze pro účely splnění smlouvy, k jakémukoliv dalšímu zpracování
jejích osobních údajů je nutný její výslovný souhlas. Objednatel, případně
třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva uzavřena, má právo přístupu ke svým
osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto
údajům. Zároveň má právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli
písemně odvolat. Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s obecně
závaznými právními předpisy České republiky, zejména se zákonem o ochraně
osobních údajů (zákon číslo 101/2000 Sb. v platném znění). Veškeré údaje
získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu poskytovatele
služeb a nejsou poskytovány třetím osobám. Osobní údaje zákazníků jsou plně
zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi
třetích osob. Objednatel či příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s
těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas se zasíláním informací o připravovaných
aktivitách poskytovatele služeb (tj. slevách, akcích apod.). Poskytovatel
služeb vyhodnocuje pro statistické účely informace o užívání internetových
stránek www.sportinstruktor.cz (např.
počet uživatelů navštěvujících tyto stránky, odkud byl vstup na internetové
stránky učiněn). Tyto informace jsou pouze číselné (bez osobních údajů) a budou
použity pro potřeby vnitřních rozborů a analýz za účelem zlepšení kvality
internetových stránek poskytovatele služeb. Veškeré materiály a informace na
stránkách poskytovatele služeb jsou výhradně duševním vlastnictvím této
společnosti nebo osob s ním spolupracujících. Tyto materiály a informace nesmí
být jakkoliv použity nebo upravovány bez souhlasu poskytovatele služeb. Internetové
stránky poskytovatele služeb mohou obsahovat odkazy na jiné internetové stránky
třetích osob; poskytovatel služeb není odpovědný za obsah takových
internetových stránek a za služby na nich nabízené.
V. Předmět smlouvy
1. Předmět smluvního vztahu
Předmětem smluvního vztahu je závazek poskytovatele služeb
zajistit dodání služeb popsaných ve smlouvě (tedy objednávce a jejím potvrzení)
a závazek objednatele zaplatit za poskytnutí těchto služeb poskytovateli
sjednanou cenu a služby za stanovených podmínek využít. Smluvní vztah vzniká
mezi objednatelem služby a poskytovatelem služeb doručením potvrzení objednávky
ze strany poskytovatele objednateli (tj. okamžikem uzavření smlouvy).
2. Objednávka
Objednávku služeb lze učinit prostřednictvím internetových
stránek poskytovatele služeb, telefonicky, osobně (v provozovně poskytovatele
služeb uvedené na www.sportinstruktor.cz) nebo e-mailem. Objednávka představuje
návrh objednatele na uzavření smlouvy, jejímž předmětem bude poskytnutí služby
uvedené v objednávce, za podmínek v ní a v těchto Všeobecných obchodních
podmínkách uvedených. Objednán může být dárkový poukaz v peněžní hodnotě
sloužící pro libovolný výběr služeb poskytovatele uvedených na www.sportinstruktor.cz nebo dárkový
poukaz na konkrétní službu. Při telefonické nebo emailové objednávce obdrží
objednatel Všeobecné obchodní podmínky (pokud bude poskytnut email
objednavatele), smlouva mezi poskytovatelem služeb a objednatelem je v tomto
případě uzavřena zaplacením služby dle čl. VII. těchto Všeobecných smluvních
podmínek.
3. Dárkové poukázky - jejich předání a převzetí
Poskytovatel služeb dodá objednateli nebo třetí osobě, v
jejíž prospěch je smlouva sjednána dárkovou poukázku (dárkový poukaz v peněžní
hodnotě). Dodání dárkového poukazu se děje osobním převzetím objednavatele v místě
provozovny poskytovatele služeb. Na dárkové poukázce je vždy uvedena peněžní
hodnota a rozsah možných poskytnutých služeb. Dále je dárkový poukaz označen
razítkem a podpisem Provozovatele. Na dárkovém poukaze je vypsáno telefonní
číslo Provozovatele, adresa, IČO a webové stránky. U dárkové poukázky obdržíte informační
kartičku o službách, seznámení s Všeobecnými obchodními podmínkami a
zjednodušený daňový doklad o zaplacení poukazu. Datum na daňovém dokladu je
datum počátku platnosti dárkového poukazu.
4. Dárková obálka, její předání a převzetí
Dárkové poukázky je možné doručit objednateli nebo třetí
osobě, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, v ceninové obálce prostřednictvím
České pošty, nebo mohou být objednatelem vyzvednuty v provozovně
Poskytovatele. Za doručení dárkové
poukázky příjemci služeb se považuje její převzetí příjemcem služeb nebo jinou
oprávněnou osobou zdržující se v době doručení na místě dodání. Dárková
poukázka - doručení Českou poštou - součástí dárkové obálky je dárkový poukaz,
informační kartička o službách, platnost dárkového poukazu a tyto Všeobecné
obchodní podmínky.
5. Čerpání objednaných služeb a rezervace
Dárkový poukaz či
poukaz(permanentka) lze využít pro čerpání služby v něm uvedené. Má-li klient
zájem čerpat na základě dárkového poukazu či poukazu (permanentku) jinou
službu, musí tak informovat předem Poskytovatele při objednání návštěvy a může
si vybrat službu ve stejné nominální hodnotě nebo vyšší a případný rozdíl si
doplatí. V případě, že si objedná službu v nižší hodnotě než jakou má jeho
dárkový poukaz či poukaz (permanentka), může si případný rozdíl vyčerpat při
další návštěvě, až do jejího úplného vyčerpání. V případě, že je zákazník
držitelem dárkového poukazu (permanentku) v konkrétní peněžní hodnotě, může si
vybírat služby dle vlastního výběru až do vyčerpání celkové částky na poukázce
uvedené. Dárková poukázka (permanentka) v tomto případě slouží jako kredit pro
čerpání služeb. Za nevyčerpané dárkové poukázky (permanentky) nelze požadovat
hotovost, slouží k čerpání služeb uvedených na stránkách www.sportinstruktor.cz.
Dárkový poukaz (permanentka) je přenosný a jeho platnost lze na základě žádosti
(telefonicky, e-mailem nebo při osobní návštěvě) prodloužit. Pro vyloučení
pochybností poskytovatel služeb výslovně prohlašuje, že součástí smluvních
podmínek smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem služeb a příjemcem služeb není
povinnost poskytovatele služeb vyměnit dárkový poukaz (permanentku) s uvedením
konkrétní služby nebo dárkový poukaz či poukaz (permanentku) na konkrétní
nominální hodnotu vyměnit za protihodnotu ve formě peněz.
Platnost dárkového poukazu (permanentky) je 12 měsíců ode
dne, kdy byl dárkový poukaz vystaven a objednán u poskytovatele. Platnost
pro využití služby uvedené na dárkové poukázce (permanentce) je uvedena. Pokud
poskytovatele ještě před uplynutím platnosti poukazu (permanentky) příjemce
služby požádá o jeho prodloužení, je mu vždy vyhověno a platnost poukazu (permanentky)
se prodlužuje o další 2 měsíce. Pokud však příjemce služby o prodloužení
platnosti nezažádá nebo službu nevyčerpá ani do nově prodlouženého data, ztrácí
příjemce služby nárok na poskytnutí služby bez nároku na vrácení ceny, závazek
poskytovatele služeb uplynutím doby platnosti zaniká. V případě, že příjemce
dárkový poukaz či poukaz (permanentku) ztratí, ztrácí rovněž nárok na
poskytnutí služby. Oprávnění využít službu může být převedeno na třetí osobu,
přičemž osoba převádějící toto oprávnění je povinna informovat nového
oprávněného o právech a povinnostech plynoucích z uzavřené smlouvy. Rezervace
termínu a místa využití konkrétní služby musí být sjednána s poskytovatelem
služeb tak, aby služba byla využita nejlépe do konce doby platnosti dárkového
poukazu (permanentky) nebo do této doby aby byla učiněno prodloužení platnosti
poukazu (permanentky) či rezervace (telefonicky, e-mailem či osobně) a takto
objednanou službu je možné čerpat i po datu platnosti dárkového poukazu
(permanentky). Příjemce služby požádá o rezervaci termínu prostřednictvím
telefonické komunikace, osobně či e-mailem na vrba.iv@gmail.com.
Poskytovatel služeb se zavazuje nabídnout termín a místo využití služby
příjemci služby v co nejkratším termínu. Po potvrzení nabízeného termínu
příjemcem se rezervace stává závaznou.
Příjemce služby si může vybrat jednu nebo více služeb a
požádat poskytovatele služeb o jejich rezervaci. V případě, že příjemce služeb
výběrem služeb překročí penežní hodnotu uvedenou na dárkové poukázce
(permanentce) hodnotové, bude automaticky upozorněn na povinnost doplatku ceny,
po jehož odsouhlasení bude rezervace dokončena. Doplatek ceny za rezervované
služby příjemce služeb doplatí v okamžiku čerpání služby. Po uhrazení doplatku
bude možné zážitek realizovat.
6. Storno rezervace
a) Příjemcem služby:
Příjemce služby je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději
24 hodin před sjednaným termínem poskytnutí služby a sjednat si v rámci
doby platnosti dárkového poukazu (permanentky) termín nový. Pokud je rezervace
zrušena později (anebo se klient vůbec nedostaví) než v uvedené lhůtě, je
příjemce služby oprávněn žádat o novou rezervaci v rámci doby platnosti
dárkového poukazu, bude mu odečteno 50 % nákladů vynaložených
poskytovatelem služeb, v souvislosti s původní rezervací, a to v ceně objednané
služby.
b) Poskytovatelem služeb:
Poskytovatel je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději
24 hodin před sjednaným termínem poskytnutí služby. Objednatel má v takovém
případě právo sjednat si termín nový. Pokud za této situace nebude možné si službu
rezervovat v rámci platnosti poukazu (permanentky), bude mu poskytovatelem
služby doba platnosti poukazu (permanentky) prodloužena tak, aby mohl být
rezervován nejbližší možný termín.
Storno rezervace učiněné poskytovatelem později než ve výše
uvedené lhůtě zakládá právo příjemce služby na náhradu škody vzniklé mu v přímé
souvislosti se zrušením rezervace (např. náklady na dopravu do místa poskytnutí
služby), a to maximálně do výše ceny objednané služby. V tomto případě má
příjemce služby nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti poukazu (permanentky),
popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti poukazu (permanentky), tak
nejbližší možný termín.
Pokud však bude rezervace stornována z důvodu vyšší moci
(zejména počasí, pokud má vliv na poskytnutí služby apod.), má příjemce služby
nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti poukazu (permanentky), popř.
nebude-li možný termín v rámci doby platnosti poukazu (permanentky), tak
nejbližší možný termín, nemá však nárok na náhradu škody vzniklé mu v
souvislosti se zrušením rezervace.
VI. Práva a povinnosti smluvních stran
1. Obecná práva a povinnosti
Příjemce služby je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a
fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování vybrané služby. Informace o
případných omezeních, které se mohou týkat některých nabízených aktivit (např.
věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní
prohlídku), jsou uvedeny v nabídce poskytovatele u každé takové služby.
Příjemce služby využívá vybranou službu zcela na svou vlastní odpovědnost.
Příjemce služby je povinen dostavit se ve sjednaném termínu
na místo poskytnutí služby.
Příjemce služby je povinen dostavit se na místo poskytnutí
služby s dárkovým poukazem (permanentkou) pro tuto službu určeným a permanentku
či poukaz odevzdat poskytovateli služeb (resp. jeho zástupci/ odpovědné osobě)
na místě poskytnutí služby. Pokud příjemce nepředloží před poskytnutím služby
dárkový poukaz (pemanentku), bude rezervace považována za stornovanou ze strany
příjemce služby s důsledky uvedenými v čl. V. odstavci 6 písm. a) těchto
Všeobecných obchodních podmínek; tzn. stejné důsledky jako když se klient nedostaví.
V případě, že příjemce služeb hradí cenu poukázkami vydanými
třetími osobami (viz bod VII. těchto Všeobecných obchodních podmínek), je
povinen tuto poukázku odevzdat pověřené osobě poskytovatele služeb v místě
poskytnutí služby, před započetím poskytování služby. Pokud tak neučiní, má
poskytovatel služeb, resp. jeho subdodavatel, právo odmítnout poskytnutí
služby.
Objednatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé
osoby, pokud je příjemcem služby osoba mladší 15 let, popřípadě zajistit souhlas
zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.
Poskytovatel služby se zavazuje prostřednictvím
subdodavatele zajistit na místě poskytnutí služby odpovědnou osobu, která
proškolí příjemce služby a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami,
kterými se musí řídit po dobu uskutečnění služby.
Příjemce služby odpovídá za škody, které způsobí
poskytovateli služeb v rámci čerpání služeb z důvodu porušení pokynů odpovědné
osoby, se kterými byl seznámen před poskytnutím služby nebo prostřednictvím
poukazu.
2. Práva a povinnosti vztahující se k dárkovému poukazu
(permanentce)
Příjemce služby je povinen předem nahlásit použití dárkového
poukazu (permanentky) poskytovateli služeb (resp. jeho zástupci/odpovědné
osobě) v místě poskytnutí služby a odevzdat jej výše uvedeným osobám při úhradě
poskytnuté služby. Pokud tak neučiní, nemá nárok na poskytnutí služby.
VII. Cena a platební podmínky
1. Cena poskytovaných služeb
Cena nabízených služeb je vždy uvedena na internetových
stránkách poskytovatele služeb. Cena neobsahuje sazbu DPH - poskytovatel je
neplátce DPH. Cena může být objednatelem služby uhrazena pouze způsoby, které
jsou pro jednotlivé služby nabízeny na internetové adrese http://www.sportinstruktor.cz.
Uhrazení ceny za dárkový poukaz (pernamentku) je možné
hotově na provozovně. Platba musí být provedena v českých korunách. V případě
úhrady bankovním převodem hradí zákazník veškeré bankovní poplatky, tak aby
poskytovateli služeb byla sjednaná cena za služby připsána na jeho účet v plné
výši.
2. Cena za dopravu
K ceně poskytované služby (viz předcházející odstavec) budou
připočteny náklady za doručení dárkové poukázky, stanovené v závislosti na
způsobu zvolené dopravy: Česká pošta
99,-Kč bez DPH
3. Balné
K ceně poskytované služby nebude dále připočtena cena za balné.
4. Akční slevy
Akční slevy na služby není možné kombinovat a/nebo sčítat s
jinými slevami nabízenými poskytovatelem.
VIII. Odstoupení od smluvního vztahu
Poskytovatel služby je oprávněn okamžitě odstoupit od
smlouvy v následujících případech:
Z důvodů hrubého porušení povinností příjemce služeb
plynoucích z uzavřené smlouvy. V takovém případě má poskytovatel služeb nárok
na uhrazení nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy
stanovených paušálně jako 30 % z ceny služby.
Objednatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v
následujících případech:
a) V případě hrubého porušení povinností poskytovatele
služeb plynoucích z uzavřené smlouvy.
b) Objednatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od
smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva
uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon), a
to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít
tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit poskytovateli služeb
nejpozději do 14. dne od převzetí dárkového poukazu. Objednatel, který je
spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v
ustanovení §53 odstavec 8 občanského zákoníku (zákon číslo 40/1964 Sb. v platném
znění). V případě takového odstoupení ze strany objednatele má poskytovatel
právo na náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s uzavřením a
následným odstoupením od smlouvy.
Objednatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy, jejímž
předmětem je poskytnutí služby prostřednictvím dárkového poukazu (permanentky)
v případech a) a/nebo b).
Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu
kteroukoli ze smluvních stran musí být učiněno písemnou formou, přičemž
písemnou formou se rozumí i emailová forma.
Objednatel je při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je
poskytnutí služby prostřednictvím dárkového poukazu (permanentky), povinen
vrátit poskytovateli převzatý dárkový poukaz (permanentku), jinak je odstoupení
neplatné.
IX. Reklamace
1. Poskytovatel služeb je povinen příjemci služeb zajistit
poskytnutí služeb specifikovaných v dárkovém poukazu (permanentce) v souladu s
uzavřenou smlouvou, těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými
právními předpisy.
2. Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající
ze smlouvy řádně a včas, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u
poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14
kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí
služby neproběhlo vůbec, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u
poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců
plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta (kdy mělo být
započato s jejím poskytováním).
3. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou
(přičemž písemnou formou se pro účely smluv uzavíraných mezi poskytovatelem
služeb a příjemci služeb rozumí i emailová forma) a je povinen v ní popsat vady
poskytnuté služby.
4. Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu,
nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ
zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné odůvodnění
(přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová
forma).
5. V případě, že příjemce služeb řádně uplatní oprávněnou
reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má
právo na přiměřenou slevu z ceny, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud
jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně poskytovatele
služeb, má příjemce služeb právo na vrácení uhrazené ceny služby.
X. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky jsou platné od 1.10.2020.
Košík
Košík je prázdný.